tisdag 8 september 2015

Sammanfattning: Augusti




Läst i augusti:

  • Sankta Psyko - Johan Theorin
  • Luice Justine Mejer - Astrid Lindgren
  • Not That Kind of Girl - Lena Dunham
  • Egenmäktigt förfarande - Lena Andersson
  • Lida - Stephen King
  • Kamratfesten - Dorothy Sayers
  • Inbox (1) - Daniel Glattauer
  • Ett liv för lite - Kristofer Ahlström

Äntligen! I augusti tog läslusten fart igen och jag blev påmind om hur det brukar kännas när läsningen bara flyter på. Så roligt. Favoriterna den här månaden blev Lida av Stephen King och Kamratfesten av Dorothy Sayers.

Nu har vi hunnit några dagar in i september och hösten närmar sig. En del av mig är nog redan där. Jag funderar på vilka filmer jag se och planerar inköp av böcker som lämpar sig för regniga kvällar. När det gäller mat vill jag helst leva på varma soppor, grytor och äppelpaj. Det känns med andra ord helt okej med höst.

3 kommentarer:

  1. Du ser ju ut att ha haft en bra månad. Sankta psyko är otroligt spännande tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Härligt att läslusten kom tillbaka! Underbart :) Lida är nog bland det bästa som Stephen King har skrivit.

    SvaraRadera
  3. Hallå, hallå var är du? Det var länge sedan sist. Saknar dina inlägg på bloggen.

    SvaraRadera