onsdag 14 november 2012

Skrivande fyller ett år!

När jag började skriva här inne hade jag nyligen hoppat av min utbildning och planerade att återuppta skrivandet. Bloggen skulle helt enkelt bli en plats där jag skrev om... ja, skrivande. Riktigt så blev det dock inte. Böckerna och läsningen tog över, både i livet och på bloggen. Nu, på dagen ett år senare, är jag väldigt glad för att det hela tog den här vändningen. Det är otroligt givande att vara en del av bokbloggsvärlden som aldrig verkar sina på intressanta inlägg och tips om spännande läsning. Jag ser fram emot ett nytt år med många läsvärda böcker!


Ovan några böcker som jag gärna skulle fira ettårs-dagen med. En stod del är tips som jag har snappat upp i bloggvärlden. Samtliga bilder från Adlibris. 

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte heller ha något emot att spendera dagen med någon av böckerna ovan. Och vilken fin vändning ditt liv tog ändå - stort grattis på ettårsdagen!

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra!! Jag har inte läst din blogg så länge men den blev snabbt en favorit.

    SvaraRadera